måndag 15 juni 2009

Me Myself And I


Precis som alla andra så är jag en trogen besökare av internetcommunity Facebook. Forumet för alla med för stort ego och ett bekräftelsebehov som en taskigt vaggad pitbull terrier. Bredbandssyndromet kanske det kan kallas.
Hur som helst, de senaste veckorna så har jag börjat roa mig över allas intressanta "status updates" som publiceras.
Tänkte posta några som jag kan se idag följt i en kronologisk ordning. Enjoy.

"I sundsvall och leker med lillebror"

"7timmar övningskörning till helgen.. undrar om han blir sur om man e bakis som fan"

"denna regniga dag ska jag kura ner mig i soffan och se lebbarna i L word ♥"

"är mätt efter lunch på Pepperoni"

"Att härdas är att ge upp en del av sig själv."

" Innemys i Saltsjön med Älsk snart.. ♥ But I miss my bejb's!!!"

"Waaah!! :D"

"God morgon allihopa, kopp kaffe, skål!..eller nåt ;D"


Det här var faktiskt en ovanligt tråkig dag gällande "status updates". I vanliga fall på måndagar så brukar det vara mer i stil som: "Oh NEEEJ!, Måndag igen. Work sux." osv..
Kanske får bli en "best of staus updates" någon vecka för vissa kan bli tidlösa klassiker.
Men, men.. Här kommer i alla fall soundtracket till detta inlägg:

2 kommentarer:

michael sa...

Kan inte sluta sitta o försöka komma på bra statustexter för framtiden ;)

Ingela sa...

Du är rolig.