fredag 24 april 2009

destroy - rebuild


Minns att jag en gång, eller snarare en natt när jag gick på folkhögskola och var sällan nykter, denna natt var jag förmodligen inte nykter. Jag skapade en blogg (denna) och la in typ fyra eller fem inlägg, allt på en och samma natt. Jag var skitnöjd med det. Jag skickade länken till en god vän för att han ville läsa vad jag hade att skriva om just det ämne vi diskuterade just den natten via msn. Ämnet var skägg. Jag bestämde där och då att jag skulle starta en blogg om skägg. Det blev ett inlägg om skägg.
Jag hoppas han var den enda som läste det också.
Jag gick in idag för första gången sedan dess idag och rensade omedelbart. Jag kommer eventuellt starta någon typ av blogg igen på den här adressen. Kanske att det blir ytterligare en mediafokuserad sådan.. Vi får se vart det hamnar.

1 kommentar:

michael sa...

hehe, gamla skäggbloggen ja ;)