fredag 24 april 2009

Good Life


De senaste veckorna har jag haft någon typ av nostalgitripp. jag har mer eller mindre lyssnat uteslutande på musik ifrån 90-talet.
Mina minnen går dock in på 2000-talet för merparten av 90-tals musiken som jag lyssnar på idag var jag väldigt sen med att snappa upp. Den påminner dock om det som jag egentligen lyssnade på under nittiotalet.. Oj, vad snurrigt det blev nu.
Det jag vill ha sagt är att det släpptes en väldans massa bra musik som jag missade men har lyckligtvis tagit del av den på senare år.

Såå... Det kändes inte helt fel att beställa denna DVD idag.
Om en till två veckor har jag sett den och återkommer säkerligen då.

Titta på trailer här.

2 kommentarer:

michael sa...

galet! den dvd'n vet du att jag kommer vilja kika på oxå! :)
Själv beställde jag Fresh Coast Battles idag så vi kanske kan ha ett litet maraton? :)

eatmyears sa...

fo'sho!